maandag 28 mei 2012


28 mei 2012
 
Het is acht jaar geleden dat het groot feest was vanwege de geboorte van een prachtig klein meisje. Nu ‘vieren’ we haar achtste verjaardag in de wetenschap dat ze niet lang meer bij ons zal zijn. Een vreemde en moeilijke dag die we niet ongemerkt voorbij kunnen laten gaan, want Lieke heeft gevochten en geknokt om deze dag nog bij ons te kunnen en mogen zijn. Er zijn velen met ons die er zo over denken, want Lieke ontving zaterdag letterlijk een hele stroom van kaarten en cadeautjes ontvangen dankzij Post voor Kanjers, die speciaal langskwamen om een enorme doos post te brengen en ook de postbode moest even flink de tijd nemen en liep een heel stuk lichter het pad weer af. Hartelijk dank voor al dit meeleven, Lieke geniet intens van al deze post!
 
Hieronder kunt u weer een berichtje achterlaten.

114 opmerkingen:

  1. Lief meisje en familie; wat een bijzondere dag. De 8e verjaardag van Lieke. Ik wens jullie alle goeds, liefs en kracht.

    Lieve groetjes van een lezeres

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lieke, Van harte proficiat met je 8e verjaardag! Wij wensen jullie een hele mooie verjaardag toe.
    Gr. Fam. Ros

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lieke, 8 jaar en een super meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van, maar dat gaat vast lukken met zo'n familie en vrienden om je heen. Ik wens jullie veel liefs en kracht m dit alles zo goed te laten verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lieke, van harte gefeliciteerd! 8 jaar! Grote meid! Heel veel plezier en dat je maar een hele mooie dag mag hebben. en heel veel kracht en sterkte voor de dagen erna!
    Groet van een stille meelezeres.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Lieke, van harte gefeliciteerd! Ook je familie hartelijk gefeliciteerd. Wij hopen dat jullie vandaag een hele fijne dag mogen beleven, het zonnetje schijnt al. Sterkte en kracht voor de komende tijd, maar geniet eerst maar eens van deze dag.
    Groetjes, Wilna en Barend Geurts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve lieke, van harte gefeliciteerd! Ook je papa en mama en je broertje en zusjes! Ik wens jullie Gods liefde en kracht toe voor deze dag. Liefs esther hamoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve lieke,

    gefeliesieteerd met je 8e verjaardag!!!!!
    heb je je dolfijnentaart al gegeten? Was ie lekker??
    vond je mijn dolfijnenkaart mooi?

    Fijne dag met je papa, mama, Naniek, Florien en Liam.
    Dikke kus van lieke hendriks

    Ook namens mijn papa, mama en Eline!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lieke,
    Van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag. Geniet van deze dag.
    Veel sterkte voor allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve familie, wat ontzettend fijn dat jullie deze dag nog samen kunnen beleven. Lieke, van harte gefeliciteerd meid en geniet van je dolfijnen taart.

    Liefs Johan Miranda Desi en Noa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lieke,
    Er is er een jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben jij!!
    Lieke, van harte gefeliciteerd! Wij wensen jou een heel fijne verjaardag toe samen met papa, mama, zusjes en broertje.

    Liefs, Michiel, Marieke, Julia, Olivia en Hugo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lieke,

    GELUKKIGE VERJAARDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Knuffel, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lieve Lieke

    Van Harte Gefeliciteerd met je 8e verjaardag.
    Maak er ondanks alles toch een hele fijne dag van ........Geniet.
    Sterkte voor de komende tijd.♥

    groetje (Juf ) Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Lieve Lieke,

    Van Harte Gefeliciteerd met je 8e verjaardag. Ik wens je een hele fijne dag toe, samen met je Papa,Mama, broertje en zusjes. En misschien komen er ook nog wel vriendinnetjes.

    Dikke dolfijnenknuffel uit Garderen.
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ielse Mulderij28 mei 2012 om 09:57

    Lieve Lieke
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van deze prachtige dag en laat je lekker verwennen. Dat verdien je dappere meid... .
    Hartelijk groet Andries, Ielse , Stan en Tess Mulderij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Lieke GEFELICITEERD met je 8e verjaardag! <3

    Je hebt vast mooie dingen op de planning voor vandaag en ik hoop dat het lukt om deze ook te kunnen doen.

    Gods Zegen en Vrede in je hart bid ik je toe, samen met Papa, Mamma en broertje en zusjes, voor vandaag en ook voor de komende tijd... Hij zorgt voor jou.

    XXX van jouw webmaster,
    Daphne Wolters.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Lieke,


    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.

    Groetjes,

    Coverformatie Door Dik en Dun
    Amersfoort.

    Henri van de Kraats
    Ramon van de Krol
    Mariëlle van de Kraats

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi meisje,lieve familie,
    lieve felicitaties met je verjaardag.
    heb een mooie dag.
    lieve groeten greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Lieke,

    van harte gefeliciteerd meisje! Ik wens jou een hele fijne dag. Dat je maar goed verwend mag worden en leuke kadootjes krijgt;-)

    Dikke verjaardagszoen,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Lieke,

    Van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag! Ik hoop dat je samen met papa, mama, Naniek, Liam en Florien een hele fijne en gezellige dag zult hebben.

    Dikke knuffel van juf Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Lieke,

    Van harte gefeliciteerd met je 8ste verjaardag!!! Geniet van jouw dolfijnentaart en van deze dag samen met je familie!

    Een dikke knuffel van
    Mara en familie uit Soest

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lieve lieke
    gefeliciteerd met je 8e verjaardag
    je kaartje is nog onderweg even niet aan gedacht dat de postbode vandaag niet komt.
    we hoppen dat jullie een hele fijne dag samen hebben geniet er van
    groetjes anniek elise annemiek teus en roel donkersteeg

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I v Wijk-Lubbers28 mei 2012 om 11:12

    lieve Lieke
    gefeliciteerd met je verjaardag wat fijn dat je veel post hebt gekregen heb je lekker wat te lezen en kijken...
    De zon schijnt voor jou deze dag ...
    wens jullie ondanks de moeilijke situatie en fijne dag..
    jullie zijn in onze gedachten...

    Hans & Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag lieve jarige!!!

    Wat een stralende zon op deze mooie dag !!
    Geniet er van,
    dikke kus ook voor alle anderen!!
    oma alwien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Lieke, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan en maak er een mooie leuke dag van.
    Groeten van lezer uit Veenendaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Lieke,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en we hopen dat je een erg leuke dag hebt met een hele mooie dolfijnentaart er bij. Je hebt het verdient Lieke!!!
    Veel liefs uit Haarle van de fam Blom

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Jarige Lieke,

    Hieperdepiep vandaag ben je jarig! Ik wens jou een hele mooie, gezellige, fijne en zonnige dag toe waarop jij mag en kan genieten!
    Vliegen je grote ballonnen nog steeds mooi in de lucht? Ik vondt ze wel erg mooi..ik hoop dat je je echt jarig mag voelen!
    Jou dolfijn taart zal vast prachtig zijn...is dat de mama dol-fijn van alle kleine dolfijntjes die je hebt uitgedeeld? Jou mini dolfijntje staat bij mij op de kast...met dit warme weer zou ik hem bijna een beetje water willen geven zodat hij ook echt lekker kan zwemmen. Gelukkig heeft ie een mooi parasolletje...! Ik neem er nog geen hapje van hoor...ik vind het zo'n mooi kunstwerk...veel te mooi om naar te kijken!
    Hebben Florien en Naniek jou nog verrast vanmorgen met hun mooie kunstwerk? Ik hoop dat je hem mooi vindt!

    Tot morgen hoor,

    Lieve groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Liefs Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve sterke Lieke! Gefeliciteerd met je 8e verjaardag! Eindelijk de dag waar je zo lang op hebt gewacht! Ik wens je een superleuke verjaardag waarop al,je,wensen uitkomen en met heel veel mooie herinneringen voor papa, mama, je broertje en zusjes.
    Ga maar lekker genieten van je superfeest en lekkere Dolfijnentaart!

    Liefs Ilona, Ron, Joey, Joomay en Skye

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Lieke, we hadden al een kaart gestuurd maar ook via deze weg GEFELICITEERD lieve meid en geniet van deze zonnige dag met alle die je lief zijn, we denken aan je!!
    Veel liefs uit Veenendaal van naomi (ook 8 jaar) en nathan (4 jaar) en hun papa en mama; Mirjam en Edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Lieke,
    Van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag... We hopen dat je een fijne gezellige dag hebt met je familie en natuurlijk mét dolfijnentaart!! Heel veel sterkte in alle dingen dapper meisje, we denken aan je.
    Liefs van Gijsbert Wijnie Twan en Loïs van Cappellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Lieke,
    Gefeliciteerd meisje!
    Ook wij hopen dat jou dolfijnentaart heerlijk was.
    Heel veel groetjes uit Oldenzaal
    van Jens, Yfke, Roy en Renske.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve dappere Lieke!

    Gefeliciteerd met je 8e verjaardag! Ook papa, mama, je zusjes en je broertje van harte gefeliciteerd. Het zal voor jullie allemaal een hele bijzondere, maar vooral ook een moeilijke dag zijn. Het is in ieder geval een mooie stralende dag met jou als stralend middelpunt.
    Wij denken veel aan jou en vinden jou heel erg dapper!
    Een hele fijne dag toegewenst en een dikke dolfijnenkus van Frank, Meyke, Nick van der Moolen en Annemiek Isarin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Lieke,

    Van harte gefeliciteerd op deze zonnige dag met je achtste verjaardag!!! Lieve dappere kanjer ik hoop dat je geniet van alles wat er gebeurt deze dag en de dolfijnentaart er schitterend uitziet.
    Lieve familie Ploeg, wat moet dit een dubbele dag zijn, maar ik hoop dat ondanks alles het een fijne dag is en zal blijven.

    groet Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi lief buurmeisje,
    Van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag!! Ik hoop dat je een hele leuke dag zal hebben.

    Groetjes van je buurjongen Ronan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Lieke,
    Gefeliciteerd met je 8e verjaardag. Je zult op deze zonnige dag vast heel erg genieten van alles wat er vandaag gebeurt. Nog een heel fijne dag met je pappa, mamma, broertje en zusjes.

    Liefs van de oma van Tara en Anouk Hommerson.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Lieke,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Sterke dappere meid het is je gegeven, geniet ervan meid samen met papa mama en je zusjes en broertje en iedereen die dicht bij je staat. We denken veel aan jullie.

    Groetjes vanuit Renswoude

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dag lieve Lieke en dag papa, mama, zusjes en broertje...

    Met een kaartje heb ik je al gefeliciteerd, Lieke. Ik hoop dat je een fijne dag hebt met alle lieve mensen om je heen. Ik denk veel aan jullie vandaag en ik hoop dat dit een dag is waarop jullie mooie herinneringen maken voor straks.

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieve Lieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag.


    Groetjes, Simone - Post voor kanjers

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Lieke,
    Gefeliciteerd met je 8e verjaardag!
    Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad!!

    Groetjes de grote zus van Renske Gort

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Renate van looijengoed28 mei 2012 om 17:24

    Lieve Lieke en familie, gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk hebben jullie een fijnedag met elkaar. Wij kijken vaak op de site en denken veel aan jullie. Vel liefs van fam Looijengoed en Doppenberg uit Putten

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Lieke, gefeliciteerd met je verjaardag, wat een mooie zonnige dag voor jou!
    Ik kijk elke dag even op je site en hoop nog op vele mooie dagen voor jou en je familie.

    Dikke knuffel van een mama

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve Lieke,

    Jij kunt niet genoeg felicitatie's krijgen op een dag als vandaag en daarom ook nog een van ons en nu via de blog! Want die lees ik vaak en zo dacht ik ook vandaag aan je en aan je familie.
    Sterke en super dappere Lieke! Ik hoop dat het een fijne dag voor je wordt.

    Dag meisje!!! Dikke kus uit Spakenburg van Rijkje van Diermen en familie. En XXX van Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hieper-de-piep-hoera! Volgens mij hebben jullie een bijzondere, indrukwekkende en zonnige dag gehad. In gedachten en gebed probeer ik met jullie mee te leven.

    Groeten van de zus van Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beste Lieke
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van jouw dag meissie! Ook de felicitaties voor je papa en mama, broertje en zusjes. Veel sterkte de komende tijd en geniet van elkaar.
    Groetjes van een lezer uit Philly

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lieve Lieke,

    gefeliciteerd met je achtste verjaardag, hiep hiep hoera!
    Hopelijk heb je vandaag een hele fijne dag gehad, met een lekkere dolfijnen taart!

    Liefs, Britt (een anonieme meelezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lieve Lieke,
    gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt, het zonnetje schijnt vandaag alleen voor jou!!!
    Heel veel liefs,
    iemand die jou heel veel moois toewenst en met je meeleeft via jouw blog

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Vandaag schijnt de zon
    De lucht stralend blauw
    Als slingers aan de hemel
    Speciaal voor jou!

    Vandaag schijnt de zon
    De lucht stralend blauw
    De vogels fluiten hun lied
    Speciaal voor jou!

    Vandaag schijnt de zon
    De lucht stralend blauw
    De bloemen zie ze kleuren
    Speciaal voor jou!

    Vandaag schijnt de zon
    De lucht stralend blauw
    God wil jou zo vertellen
    Lieve Lieke Ik zorg voor jou!!

    Vandaag schijnt de zon
    De lucht stralend blauw
    Vandaag is dit alles speciaal voor jou!!!

    Van harte gefeliciteerd!

    Liefs,
    Jan en Bianca
    Corniel, Daan en Hidde

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Lieve Lieke en familie,

    Van Harte Gefeliciteerd met je 8ste verjaardag. Waarschijnlijk heb je een geweldige dag gehad met prachtig weer en heel veel cadeautjes en een super dolfijnen taart. En helemaal verdiend! Ook voor je ouders en zusjes en broertje de felicitaties. We denken aan jullie en blijven voor jullie bidden voor nog meer mooie dagen voor jullie samen.

    Veel liefs
    Fam.van der Toorn

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lieve Lieke,

    Van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag. Ik denk dat de zon vandaag speciaal voor jou schijnt.

    groetjes uit Woudenberg (een gezin die met jullie meeleeft)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Lieke,

    Gefeliciflapstaart..., met je 8ste verjaardag.
    wij hopen dat je een hele fijne gezellige dag met papa mama en
    zusjes en broertje en verdere familie gehad hebt.
    de zon was er voor jou de hele dag, net zo als jij iedere dag weer een zonnetje voor velen bent.

    Een dikke knuffel van Deborah, en Gonda.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lieve lieke,

    gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, samen met je familie.
    Heel veel sterkte de komende tijd , ook voor je papa, mama, broertje en zusjes!

    Liefs Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lieve Lieke,

    Nog van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag. Je bent een kanjer!

    Lieve groetjes van
    Wilton, Karin, Femke, Annabel en Madelief van Woezik
    (Wij hebben jou ontmoet bij het Sinterklaasfeest van TV Gelderland)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Lieve Lieke,

    Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je hebt kunnen genieten van deze dag.
    Ik denk veel aan je.
    (ik heb dit zelf getypt,met een klein beetje hulp van mama)
    Een hele dikke knuffel voor jou,van mij vanuit vakantie.
    Als ik van de week thuisnkom,breng ik nog een kaartje bij je.

    Liefs van Sarah, en Marcel,Mariska,lucas en Levi

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Lieve Lieke,

    Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een dolfijne verjaardag hebt mogen vieren met een onwijs mooie dolfijnentaart!
    Dikke knuffel liefs Ben, Madelon en Mabel en Finn

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lieve Lieke,

    Gefeliciteerd met je 8e verjaardag! we hopen dat het een superdag was!
    We zullen voor jou en je familie blijven bidden.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lieve Lieke,

    Gefeliciteerd met je 8e verjaardag!
    Hopelijk kan je nog heel wat daagjes samen met je familie na genieten van deze mooie dag.

    Liefs, Mark, Marjolein, Sven en Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lieve Lieke,

    Hopelijk heb je kunnen genieten van je verjaardag en ben je flink verwend vandaag! Van harte gefeliciteerd met je 8ste verjaardag!

    Veel liefs van Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Lieve Lieke

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad met heel veel cadeautjes nog veel meer kaarten en heel veel lieve mensen om je heen.

    Groetjes van
    Lidia - Post voor Kanjers

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lieve Lieke en familie,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wij hopen dat je een hele fijne dag hebt gehad en genoten van je dolfijnen taart! In gedachten en gebed zijn we een beetje bij jullie!
    Liefs uit Otterlo

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dank U voor deze nieuwe morgen,
    dank u voor deze nieuwe dag,
    dank U dat ik met al mijn zorgen,
    bij U komen mag.

    Gisteren konden we geen woorden vinden om te laten merken dat we met jullie meeleven, zo dubbel als het voor jullie moest zijn! Vandaag zongen we dit lied, en we bidden dat dit voor jullie zo zijn mag, dat jullie alles kunnen brengen bij de Hemelse Vader.

    In gebed staan we om jullie heen,
    fam. van Maanen

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Lieve, lieve Lieke,

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Gister kreeg ik mn berichtje niet geplaatst, was zeker te druk op de site met alle felicitaties! Iedereen wil je ook zo graag feliciteren.
    Gister zijn we met ons hele team gefinisht bij de Roparun! Ik liep speciaal voor jouw 8e verjaardag! Ik had op mijn rug staan; "Lieve Lieke, dit is speciaal voor jou!" En weet je, TV Rijnmond heeft het gefilmd en iedereen hier heeft dus kunnen zien dat ik speciaal voor jou heb gelopen! En wat was ik daar trots op, om voor jou te lopen!

    Wat gaaf een dolfijnentaart! Bijna te zonde om aan te snijden, zo'n mooie taart! ;-)

    Dikke kus voor jou en voor je broertje en zusjes en je ouders!

    (ik stuur papa en mama de foto nog wel via de mail, en als ik het stukje vind op internet dan stuur ik ook de link)

    Bobbi, Lois, Vasco, Stefan en Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lieve Lieke,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je 8ste verjaardag!
    Ik heb gisteren heel veel aan je gedacht en nu dacht ik opeens ik kan een berichtje op de site zetten!
    Ik hoop dat je een hele gezellig dag hebt gehad met papa, mama, Naniek, Liam en Florien.

    Een dikke knuffel van juf Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lieve Lieke en familie,
    Jullie kennen mij niet, maar ben via via op jullie site terecht gekomen. Wat moeten jullie toch veel verdrietige dingen meemaken! Ik leef enorm met jullie mee en hoop dat jullie uit alle deze berichtjes wat kracht kunnen halen om de laatste periode met jullie lieve Lieke nog kunnen genieten van dit mooie meissje!
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Lieve Lieke

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve schat.
    Raar he, dat ik je een lieve schat noem terwijl wij elkaar niet eens kennen. Maar Lieke, als ik het blog van je papa en mama lees dan herken ik zo veel. Mijn lieve schat Daan van 3 had ook slechte cellen en ook bij hem speelden de cellen vals en vermenigvuldigden zich ondanks alles wat we probeerden. Ik denk vaak aan jou en je papa en mama. Ik hoop zo dat je een geweldige dag hebt gehad, met alle mensen waar jij zo van houd en die zo van jou houden.
    Lieve Lieke, lieve schat, ik denk aan je. Gisteren, vandaag en morgen..

    Liefs
    Mamavan4Lijfjes (twitter)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Lieve Lieke,

    Wat een mooie dolfijnentaart zag ik net op de foto's van jouw verjaardagsfeestje.Die zal wel lekker zijn geweest. En wat heb je veel post gehad. En ook nog gesmuld met je broertje,zusjes en vriendjes en vriendinnetjes van de patatjes.

    Lieve schat, ik blijf aan je denken hoor,

    groetjes en een hele dikke knuffel,

    van Ellen
    uit Garderen

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Lieve Lieke,
    Wat een schitterend versierd bed had je, het zag er zo prachtig uit allemaal. En overal zag ik dolfijnen, en dan die prachtige taart, helemaal geweldig. Heb je ook nog een patatje kunnen proeven ?
    Nog lekker even nagenieten van het feest !!

    Lieve Nelleke en Patrick,
    Wat een topprestatie hebben jullie geleverd. Tranen, een lach, een vertederende blik, alles kwam langs bij mij.
    Als ik jullie moeder was wat zou ik trots op jullie zijn. Het kan misschien niet, maar door de tijd ben ik toch van jullie gaan houden.
    Liefs alwien

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Lieve Lieke,

    Wat een prachtig versierd bed. Als een prinsesje. We zijn dankbaar voor jullie dat jullie deze dag hebben mogen mee maken. We bidden jullie Gods kracht toe voor de komende periode.

    Groetjes vanuit Renswoude

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hé lieve Lieke,

    Wat een prachtige taart! En wat een mooi bed!
    En je hebt veel, heel post gekregen zo te zien.
    Fijn, want je hebt het verdiend.,

    Lieve groet.
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  70. D,R,L&J de Jong30 mei 2012 om 19:34

    Vooral de close-up van Lieke trof me. Wat een mooie meid is het toch.
    We denken aan en bidden voor jullie!
    Daniël, Rianne, Loïs & Jaïr de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Lieve Lieke,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag... ik hoop dat je er een beetje van hebt kunnen genieten! Ik heb de fotos van je verjaardag bekeken, wat had je een mooie taart! En wat een stapels kaarten zag ik naast je bed liggen! Ik zag dat je mooie cadeautjes heb gekregen, dat heb je zeker verdiend!

    Lieve familie,

    Sinds ik in de telegraaf online het artikel zag staan over het bioscoopbezoek van Lieke, kijk ik iedere dag op deze site. Ik heb zelf een dochtertje van 1 jaar en kan me niet indenken hoe hartverscheurend dit voor jullie moet zijn... je kind is je alles!
    Ik ken jullie niet, maar kan wel huilen als ik aan jullie situatie denk.
    Ik hoop dat jullie nog een tijd van Lieke kunnen genieten en dat zij nog zoveel mogelijk mooie dagen mee mag maken.
    Zouden er maar wonderen bestaan.....

    Heel veel sterkte met de komende tijd, ik leef iedere dag met jullie mee ik kan verder geen woorden vinden.... zo oneerlijk!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Lieve Lieke,

    Ik lees dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad en dat je heel veel kaarten en leuke cadeau's hebt gekregen. Van mij ook nog de felicitaties voor je 8e verjaardag.

    En wat zul jij gesmuld hebben van die mooie dolfijnentaart:-)

    Lieve familie,

    Heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd voor jullie. Weet, net als helaas vele anderen, hoe jullie je gevoeld moeten hebben op haar verjaardag. Zo ben ik ook naar de verjaardag van mijn vader gegaan die ook oorlog aan het voeren is met kanker.

    Ik volg jullie in feite iedere dag om te kijken of er nieuws is over jullie lieve, mooie dappere meidje. Nogmaals: heel veel sterkte.

    Liefs Jessica (Drachten)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Lieke en familie,

    Wat een prachtige foto's zag ik van je verjaardag! Wat een mooi versierd bed onder de kleuren van de regenboog, kleuren van de hoop! Lieke je ligt zo te stralen in dat mooie bed! We bidden voor jou, voor minder pijn voor rust en heel veel mooie kleuren van de regenboog, een toekomst zonder pijn en veilig in Jezus armen. Zo ook voor je vader, moeder en broertje en zusjes.
    Liefs uit Otterlo

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Lieve Lieke en familie,

    Ik heb via een collega over jullie gehoord en werd er emotioneel van,toen ik de site bekeek en de verhalen las en de foto's bekeek. Wat een lieve familie zijn jullie en wat hebben jullie al veel meegemaakt in de afgelopen jaren. Leven tussen geloof, hoop, liefde, blijdschap, verdriet, pijn. Ik leef erg met jullie mee en wens jullie alle liefs en sterkte toe.

    x Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Lieve familie Ploeg,

    Ook vanavond een kaarsje aangestoken voor jullie allemaal om in gedachten bij jullie gezin te zijn.

    Liefs van mij vanuit Garderen
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Alle sterkte van de wereld toegewenst, wat ben je een prachtige meid Lieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Lieve Lieke,

    Hoe gaat het nu met je? Wat een mooie foto's op de site van je verjaardag! En wauw, wat had je een mooi versierd bed en een mooie dolfijnen taart! We denken en bidden elke dag voor je en voor je papa, mama, Naniek, Liam en Florien.

    Heel veel liefs en een dikke kus van Jurg, Liset, Lieke en Eline.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Lieve Lieke & familie, ik wil jullie gewoon even laten weten dat ik aan jullie denk en dat ik jullie heel veel kracht en liefde toewens.
    Lieve groetjes en knuffel, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Lieve Lieke en familie,

    Ook wil ik even laten weten dat ik aan jullie denk en aan die lieve kanjer van een Lieke.

    Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd.En dat er middelen zijn om de pijn te verzachten bij Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Lieve Lieke en familie
    het raakt me tot diep in mijn ziel..
    wij wensen jullie heel veel kracht en sterkte..

    Wij denken aan jullie

    Hans & Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Lieve lieve allemaal,

    Met tranen in mijn ogen het laatste berichtje gelezen...

    Lieve, mooie, dappere Lieke,

    Lieke ik denk dat de Hemel er ontzettend mooi uit ziet, ik denk dat er veel kleurtjes zijn met bloemen en vlinders en misschien zelfs wel dolfijnen...en ik weet zeker dat jij daar heel erg welkom bent! Meisje meisje...je bent zoooo bijzonder.

    Lieve Patrick, Nelleke, Naniek, Liam en Forien,

    Wat kan ik nog zeggen...ik heb diep respect voor jullie, wat moet het fijn zijn voor Lieke om jullie als ouders en broer en zusjes te mogen hebben. En wat een bijzondere dochter en zus hebben jullie.
    Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte. Jullie zijn alle dagen in mijn gedachten...

    Veel liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Lieve familie Ploeg,

    Ik zie dat ik mijn naam vergeten heb te vermelden bij mijn berichtje van 6 juni j.l. Maar deze komt van mij,met een warme groet,

    Ellen
    Garderen

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Lieve Allemaal,

    Tranen rollen over mijn wangen als ik het berichtje van 6 juni lees.
    En woorden schieten dan ook tekort.
    We denken elke dag aan jullie.
    En Lieve Lieke, want ben jij een mooi en bijzonder meisje. Je hebt echt een speciaal plekje in ons hart gekregen. Ook al kennen we elkaar van een paar dagen vakantie. Lieke denkt vaak terug aan de mooie tijd met jou in Zoutelande. De foto's van Zoutelande en de foto in de bioscoop hangen op haar kamer. En samen met Lieke bidden we elke dag voor je. Lieve Lieke een hele dikke kus, ook voor je lieve papa, mama, broertje en zusjes.

    Liefs van Jurg, Liset, Lieke en Eline Hendriks

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Lieve Lieke,

    Met een brok in mijn keel lees ik het laatste bericht van papa en mama. Op hemelvaartsdag vertelde onze dominee dat de Here Jezus naar de hemel is gegaan om stoeltjes voor ons klaar te zetten. Op 1 van die stoeltjes staat jou naam! Lieve dappere meid we denken aan je
    En bidden voor je.

    Groetjes uit Renswoude

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Lieve familie Ploeg

    We denken aan jullie en wensen jullie samen heel veel sterkte in deze zo moeilijke tijd.
    In het bijzonder voor Lieke, en we hopen dat de pijn nog een beetje te dragen is.
    Een groet van een meelezende en meelevende familie uit Elspeet.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Lieve Lieke en familie,

    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. We bidden voor jullie!
    En de Heere Jezus houdt heel veel van jouw Lieke! Je bent veilig in Zijn armen.

    Groetjes Arjan, Natascha, Nienke, Thijs en Luuk Hazeleger

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Dag m'n lieve Lieke,

    Ik denk dat heel mooi is in de Hemel. Daar is alle pijn weg, pillen en medicijnen hoef je niet meer te nemen, je bent dan weer de gezonde Lieke.
    Mijn dochter Ellen heeft ook zo verlangd naar de Hemel, ze zei altijd
    "en als Jezus het goed vindt ga ik eerst eens even paardrijden, want dat kan vast wel in de Hemel" Zij had hele korte beentjes, maar ze wist ook zeker dat ze dan een gewone spijkerbroek aan kon, net als haar zus.
    Lieverd, hou de hand van Jezus maar vast, dan komt het goed.
    Dikke kus oma alwien

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Lieve Lieke,

    Ik ben er niet geweest, in de hemel, maar ik denk dat het een paradijs is. Geurende bloemen, stralende zon, lieve speelkameraadjes voor jou en God die voor je zorgt.
    En God zorgt ook voor jouw papa en mama en je broertje en zusjes.

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Lieve Lieke,

    Je bent een zeer bijzonder meisje en we weten zeker dat jij ook een bijzonder en prachtig plekje in de Hemel krijgt waar je geen pijn meer hebt, maar vertroeteld wordt en waar je alleen mooie dingen kan doen die je niet hebt kunnen doen en waar bloemen en dieren zijn en waar de zon jouw mooie wangen gaat kussen. Lieve Lieke, jij blijft in onze gedachten waar je ook bent. Je bent en blijft een kanjer!!!!

    We wensen jouw familie heel veel sterkte en veel kracht toe.

    Mara Hendriks en familie uit Soest

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Lieve familie Ploeg,

    Wat mooi toch dat jullie de verjaardag nog samen hebben kunnen vieren.
    Al is het gevoel dan wel heel dubbel.
    Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd !
    Ik denk aan jullie.

    Jaap talsma

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Jullie kennen mij niet persoonlijk maar ik wil toch even een berichtje plaatsen om jullie heel veel sterkte te wensen. Lieke is een dapper meisje, dat is zeker.

    Liefs Allissa.
    (tante van Rosan, zusje van Brenda)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Lieve familie,

    Heeel veel sterkte in alles!
    Alleen met Gods hulp kunnen jullie dit dragen.

    Ik zal voor jullie en in het bijzonder voor Lieke bidden.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Beste Patrick en Nelleke,

    Wij willen jullie veel sterkte en kracht wensen voor de moeilijke weg die jullie moeten volgen.

    Jan Willem en Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Beste familie,

    Ik keek bij Joyce op der blog en zag het laatste berichtje.
    Wat een verdriet, zo je kleine meisje te zien.
    Wat onnoemelijk zwaar Patrick en Nelleke voor jullie als ouders, een kind straks te moeten gaan missen dat maakt volgens mij een scheur in je hart die niet meer te helen is. Ik wens jullie alle kracht van de Hemelse Vader toe. Joël kent jullie niet,maar lieve Lieke hij bidt al een hele poos voor je dat je straks in de hemel mag komen!Hij weet dat je niet meer beter kan worden en toen wist hij niet meer wat hij moest bidden, maar nu bidt hij of je bij de Heere in de hemel mag komen.

    Lieve familie wij blijven aan jullie denken en vooral voor jullie bidden.
    Biddend dat God jullie draagt en Lieke het eeuwige leven geeft bij Hem in de hemel.

    Hartelijke groet Arian,Haagje,Joël.Benthe en Ralf Vos

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hallo Lieke en familie,
    Vanavond hebben wij in kleine kring voor jullie gebeden. En Lieke je wil graag nog de verjaardag meemaken van je vader en anderen, ook dat hebben we aan de Vader gevraagd. We hopen dat jullie hoe dubbel het ook is morgen toch de verjaardag kunnen vieren. We blijven voor jullie bidden om kracht en Gods liefdevolle armen om jullie heen. Lieke als je eenmaal bij God bent komt het goed. Het moet daar heel mooi zijn. Dat staat in de Bijbel daarom weet ik dat. En God zal ook voor je vader, moeder, broertje en zusjes blijven zorgen. Hij geeft ze vast mensen die daarbij helpen net zoals er nu ook mensen voor jullie zijn. Wij vonden het heel mooi om te horen dat je weet dat de Heer ook jouw Herder is en dat je veilig bij Hem bent. We hebben er vanavond van gezongen: 'Jezus is de goede Herder, Jezus Hij is overal'... waar je ook bent, waar je ook heen gaat

    In gedachten en gebed bij jullie, liefs uit Otterlo

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Lieve Lieke en familie,

    Ik lees net dat Lieke graag de verjaardag van haar papa en anderen wil vieren. Wat een wilskracht heeft die kanjer.Ik hou zo veel van haar, ondanks dat ik haar niet persoonlijk ken, maar wel heb leren kennen via deze site.Ik wens jullie als gezin en naaste familie heel veel kracht toe in deze zware tijd.

    Lieve groet van mij en een dikke knuffel voor Lieke,

    Ellen
    Garderen

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Lieve Lieke,

    Bedankt dat ik gisteren met jou mocht zijn! Ik heb ervan genoten om samen met jou te mogen knutselen het was zo fijn en leuk om te zien hoe je meedacht en genoot en een glimlach liet zien. Ik had je verteld dat je een echte goede "ontwerper" was, jij bedacht de plannetjes en ik mocht jou helpen om het te doen. Als het een beetje anders moest stuurde je me goed bij met als resultaat iets heel moois van jou! Ik heb ervan genoten om samen met jou te mogen zijn omdat jij er een feestje van maakte, je trakteerde me op een cakeje en ik mocht samen met jou film kijen. Zo lief hoe je me verraste met een eigen gebakken cakeje en jammie...wat smaakte hij lekker, je had hem zeker weten met veel liefde gemaakt! Jou traktatie met je Dolfijn staat nog steeds mooi bij mij thuis...'k vind hem echt te mooi om naar te kijken dus ik eet hem lekker niet op! Ondertussen heb je ook weer leuke knutsel ideetjes aan me verteld, dat vind ik altijd zo leuk dat je zulke mooie en goede ideeen hebt!

    Lieve Lieke, ik wens je een stralende en zonnige dag toe vandaag! Ik hoop dat jij mag genieten en dat het voor jou een feest mag zijn,...om te genieten van je jarige papa, Liam en Florien en ook van je mama en Naniek die bij jou mogen zijn. Ik hoop dat jullie met elkaar een fijne dag mogen hebben...

    Gisteren heb ik je een "dikke knuffel" gegeven...misschien kan beer wel een beetje stiekem naar je kijken...bedenk dan maar...het is een dikke knuffel voor jou en hij mag jou heel veel dikke knuffeltjes geven...omdat ik aan jou denk!

    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Lieke, wij wensen jou en je familie heel veel sterkte en kracht! Poekie (onze lieve & ontdeugende gebreide kat :)) geeft je alvast een DIKKE knuffel!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat een ontzettend zware en moeilijke weg moeten jullie gaan!

    Maar wat een kracht en liefde straalt er vanaf!

    Wij hopen dat jullie nog mooie momenten mogen beleven samen.

    Wij kennen jullie niet persoonlijk, maar ook wij hebben kinderen en dan probeer je je wat in te leven.

    Wij bidden voor kracht en moed om dit te dragen.

    Sterkte in alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Dag mooie dappere Lieke,
    Wat verdien jij een respect en een hele mooie stoel in de Hemel!!!
    Jou stoel staat klaar in de Hemel!!
    ("Een stoel in de Hemel", Mariska Vos)

    Jou pappa en mamma, broertje en zusje zullen je enorm missen en jou het allermooiste plekje in hun hart geven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Met tranen in mijn ogen lees ik jullie berichten.
    Tranen van medeleven, maar ook zeker van respect naar jullie toe.
    Ik voel en lees in alle woorden jullie liefde voor elkaar.
    Het enige wat ik wil laten weten is dat ook ik erg vaak aan jullie denk.
    Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Lieve Lieke,

    Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt op de verjaardag van jullie papa. Hij heeft denk ik niet een dolfijnentaart gekregen.Dikke knuffel van mij vanuit Garderen, Ellen

    Lieve familie Ploeg,

    Het zal voor jullie wederom een zware dag zijn geweest met gemengde gevoelens.Maar jullie liefde voor elkaar zal het zeker overwinnen.

    Liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Lieve familie,
    Een berichtje om te laten weten
    dat jullie heel veel in onze gedachten zijn!
    Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe.
    Liefs Roy,Renske,Jens en Yfke.

    Lieve Lieke,
    Yfke kan geen genoeg krijgen van alle mooie foto's op jouw site,
    ze moet bijna iedere dag even naar je kijken.
    Daarom speciaal van Yfke een kusje voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Lieve Lieke en familie,
    Jullie kennen mij niet. Bij toeval ben ik op jullie site terecht gekomen. Ik wil jullie laten weten dat ik diep onder de indruk ben van jullie stukjes die jullie schrijven over Lieke. Zo'n mooi meisje die zoveel mee moet maken, dit hoort toch niet voor een kind. Maar ja...Het raakt me om te lezen hoe Lieke met haar ziekte omgaat. Kracht halen uit de kleine dingen, het met elkaar beleven van de mooie momenten (zwemmen met dolfijnen enz)Ik wil jullie met elkaar heel erg veel sterkte wensen. En Lieke, ik vind je een KANJER!! groetjes Karin de Vries (Veenendaal)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Lieve Lieke, lieve papa en mama, lief broertje en lieve zusjes.....

    Jullie blijven regelmatig in mijn gedachten. Wat een pijn en wat een verdriet Lieke, dat je hier niet kunt blijven. Wat een pijn en wat een verdriet voor je papa, mama, broertje en zusjes dat ze jou moeten gaan missen....
    Ik denk dat de Hemel een paradijs is waar je het heel goed zult hebben. Maar toch: ik snap zo goed dat je liever hier wilt blijven en dat je papa, mama, broertje en zusjes je liever hier willen houden. Sterkte samen! Lieve groet, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Beste familie,
    Wat lijkt het mij zwaar om al die feestjes te vieren terwijl je weet van het naderende afscheid. Met bewondering lees ik wat jullie hierover zeggen en wat Wieb schrijft. Hier is God aanwezig. Wij blijven bidden om Zijn voelbare aanwezigheid voor Lieke en voor jullie. Sterkte en Gods zegen
    roeten uit Otterlo

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Beste Familie.
    Uit medeleven kijk ik vaak op de site bij Nieuws.
    Nu las ik het nieuws van 6 Juni.
    Wat triest, en wat doet het pijn om dit te lezen,
    wat moet het dan een pijn doen om dit van dichtbij mee
    te moeten maken!!! Lieve Lieke, Wat ben je een dapper meisje!
    Heb zóveel respect voor jou en je familie gekregen! ik zal het nooit
    vergeten!!!!
    Heel veel sterkte voor iedereen, en ik kan niet anders dan bidden om
    kracht voor jullie!
    Moeilijk om de juiste woorden te vinden, maar we leven met jullie mee!
    Liefs; Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Lieve Lieke en familie,

    even een krabbel om jullie te laten weten dat jullie in mijn gedachten zijn...

    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Beste familie,

    Jullie kennen mij niet, maar ik volg jullie site steeds om even te lezen hoe het met Lieke gaat...
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.

    Liefs van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Lieve Lieke en familie,

    Al ken je me niet, toch een dikke knuffel van mij voor jullie. We vinden het moeilijk om je blog te lezen maar halen er ook veel kracht uit. Succes en geniet van elkaar!

    Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Beste familie.

    Gewoon even laten weten dat we voor jullie blijven bidden

    Groeten uit Otterlo

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Gerda van Cappellen14 juni 2012 om 12:37

    Lieve allemaal,

    Woorden schieten mij tekort maar wil toch niet achterblijven!!
    Geen dag uit mijn gedachten en geen dag uit mijn gebed!
    Toch ben ik niet meer geweest, ik kon het niet.. ben bang dat ik jullie meer belast want echt ik houd zoveel van jullie kleine dappere meisje, er is een band ontstaan die ik niet door kan knippen. Maar van jullie alemaal hoor.
    Ik wens alleen maar dat de Heere jullie kracht blijft geven bij alles wat nog te wachten staat.

    Heel veel liefs en allen een dikke knuffel!!
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Lieve lieve Lieke,

    We willen je laten weten dat je nooit uit onze gedachten en onze gebeden bent!

    Ik hoop dat je mijn kaartje met paarden en dolfijnen hebt ontvangen!

    Heel veel liefs voor jullie allen.

    Mara Hendriks en familie uit Soest

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Lieve Lieke en familie,

    Jullie zijn in mijn gedachten. Heel veel sterkte & DIKKE knuffel,

    Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen